top of page

Novinky, Szigety a Pohody...

Nojo já vim... Je to už pěkně dlouho a vám je smutno, ale zkouškový ještě nekončí, naopak. Díky příšerný vlastnosti prokrastinace a neuvěřitelný schopnosti naprosto dokonale všechno odkládat se prozatím všechno jenom horší...

No jo ale už mě nebavilo na vás kašlat a přece jen bych chtěla shrnout pár novinek za poslední dny a ještě trochu vás přesvědčit ať na ten Sziget a Pohodu jedete, že to fakt bude moc super...

Šílenou Brooke Candy už uřčitě znáte, protože jsme o ní psali už taky několikrát, ale pro připomenutí se jedná o jednu výstřední a příšerně nadrženou holku z LA.

A taky je tam konečně vidět, že Brooke je docela dobrá holka a ne jen nadržená vobludka...

Dneska večer jsem narazila na tohle video. Vyšlo dneska a ta písnička mě tak vtáhla, že jsem vlastně kvůli tomu musela zčít psát tenhle článek. Nejen teda, že mě baví ten klip, i když jeho nápad už není tak originální. Nebudeme si nic nalhávat, přesto to ale funguje a celýmu to dává rozhodně body navíc. Baví baví moc !

A co tedá dál ? no... Lean On od MØ a Majora Lazera se líbí tak moc všem lidem, že prej udajně zní i z mobilů pouličních flákačů, to ale nevadí. Je to prostě krásnej a dokonalej song (haha).

No jenomže Diplo nezahálí a ví moc dobře, že MØ není jediná fresh talentovaná bičinka a hned po ní zaskočil za Elliphant a vysledek zní takhle (jo a samozřejmě klip už se chystá).

S tim Szigetem je to teda tak, že prej dorazí i právě Major Lazer, takže věříme, že s MØ daj dohromady něco live a nakonec by mohla dorazit i Elliphant a mohl by to bejt triple feat haha :D

Věřím, že z tohodle videa je nálada našeho oblíbenýho festivalu patrná. Hlavně se teda tešíme na ty lázně ;)

Festival Pohoda zatím docela zahálí v upoutávkách, ale to nevadí protože Die Antwoord, Franz Ferdinand, Coco Rosie, Ibeyi, Björk a hrozně moc dalších jsou lákdlem sami o sobě. Podívejte se na moje pohodový a uloudaný videíčko z minulý Pohody ;) Je tam všechno.

Na závěr bych se chtěla podělit s jednou nenovinkou... Kdopak pozná od koho je originál?


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page