top of page

Novinky a pár slov: Listopad

Je to jako nic nic nic a pak se to nakupí najednou tak, že už to prostě musím napsat.

Listopad se pomalu chýlí ke konci a stalo se toho tolik, že už si snad ani nevzpomenu...

Nejvýraznější věc je asi tohle :

COŽE DOPE DOD A PRODIGY! Jo tyvole ano ! Vubec jsem to nečekala a z mojí Oblíbený The Day je ještě větší pecka. Nejlepší to ale bylo 16. listopadu v Karlíně. Sice to bylo bez Dope, ale i tak... ♥

Koncert jako takovej byl pro mne zvláštní. Neprobíhali žádný boje o vlastní život a byla jsem uplně uprostřed a to byla chyba, totální ignorance naprosto ze strany všech členů kapely. Jo párkrát na nás mrkli, ale nic moc, ani voda NIC. Ale zase mám paličku a setlist - ostatně jako vždy. A je fakt, že asi jako jediná crew máme s Prodigy "vlajkový spojení". Už podruhý si naši vlajku vzali na stage - HODNĚ VELKÁ ČEST a druhou vlajku máme dokonce i podepsanou. Bylo to sice namále, protože když nám obě vlajky vraceli, vždycky si nejakej chytrák myslel že dávaj suvenýr a chtěli to ukrást. Koncert byl naprosto skvělej a i přes zvukový omezení předních řad jsem si alespon tak nějak naplno užila ten koncert i hudebně. Mylím, že ze všech prvních řad tam byl nejlepší. Jo a taky byl největší circlepit co jsem kdy viděla a myslím, že Prodigy taky protože byl obří přes celou tu halu a to je asi výhoda Karlína, protože koncert byl vyprodán a i přesto se ti lidé měli kam uklidit, bylo tam dost místa, stejně jako na vyprodaných Tatáčích o pár dní dříve. Stáli jsme na nich sice na kraji v nějaké desáté řadě a měli jsme okolo sebe místa ještě na sto kámošů a jestli tohle bylo i u Prodigy, tak je jasný, že mohl vzniknout i ten nejobrovitější circlepit a i ty starší páky, kterých tam bylo dost si prostě mohli postát v klidu u pivečka a užít si koncert a nemačkat se v miliontý řade s hromadou lidí. Organizátorem koncertu byl Trutnoff čili český agrohipies, který dostali trošku pohejtováno v létě, ale tenhle koncert se jim povedl nesmírně a já jim za to moc děkuji. Stánek s Govindou na koncertu Prodigy byl trošku podivným spojením naprosto ozdílných kultur, ale čas se s časem sešel a pak jsme byli za mastnou govindu ještě rádi :) No a když se vrátím k těm Tatáčům, tak to bylo hlavně proto abych si osahala Karlín a věděla do čeho jdu. Mám je ráda, ale jejich novou desku jsem tak nějak zaspala a proto jsem na koncert přišla naprosto nepřipravena. Předskokani byli MidiLidi, kteří už podle mě dávno ztratili svoji originalitu a Petr Marek už je dávno za zenitem, ale whatever, bylo to dobrý jako vždycky. Vtipný bylo, že se našli lidi, kteří ten koncert vůbec nepochopili a pak se se svejma proti islámskejma profilovkama na facebooku divili cože to tam hrálo za sračku a to mi bohužel potvrdilo pohled na publikum Tatabojs. Nechci říct, že ja jsem nejaká alternativní superznalá diva všeho, TO VŮBEC (uz začínám bejt docela agropopbitch :D ), ale zdálo se mi, že tam bylo dost lidí co hned druhej den šli na megakoncert Kryštof a v létě byli na hyperkoncertě Kabátů. Nevím co z toho je větší dno, ale myslím s že oboje a nedejbože při spojení je zralý na totální kulturní superodepsání. No a takovejch lidí tam bylo spoustu, což by teoreticky mohlo Tatabojs posunout trochu nějam jinam. Jejich hudba mě ale velmi baví, texty jsou většinou chytré a prostě celkově super, jsem ráda, žeje tady v čechách máme, ale nový album? Já teda nevim jestli písnička o tom jak si Cais dal kolu a zajedl to sushi a že to nebyl dobrej nápad (že se zesral jak amina neřekl, ale všem to bylo jasný) je prostě to pravý ořechový, jestli to náhodou není trochu pokles.... Až na to přijde čas, dam tomu ještě šanci. Slibuju. Hodně často se mi stává, že něco odsoudím a pak to znovuobjevím jako svatej grál. Stávají se různý věci.

Ten song bohužel není na youtube :(

Další ze zásadních novinek je to, že VYŠLO AFTERMOVIE SZIGETU!! Doufám, že tam konečně budou Arctic monkeys a nebo radši ne, protože to už by mi fakt zbývala jen fotka se Šášou a ty zbytky nadšení co ve mě ještě nekdě jsou by byli naprosto tentam...

A tady je fotoreport - trošku nostalgie ACH ACH

Další novinka je písnička Borders, dlouho očekávanej singl od M.I.A., která v roce 2008 byla na Pohodě a tentýž rok taky chodila s Diplem. No a to je všechno ohledně drbáren. Mia musí mít v klipech vždycky něco navíc a kromě ožehavýho tématu tam jsou i její klasický hraniční body. Široký, epický záběry, spousta lidí a vždycky trochu něco nebezpečnýho, ale pak taky překvapivě krásnýho. Líbí.

Poznámka mimo:

Neustále slýchám poznámky jakože mám ve svých článcích chyby a že je to o ničem a tak. ... No tohle taky není žádnej real magazín a ještě k tomu nějak placenej, je to momentálně spíš blog, kterej je prostě založenej na osobních názorech a tak podobně. Nemusíte to číst jestli hatujete tu šílenou neprofesionalitu. Ok. přístě řeknu svý editorce at to kouká opravit líp, možná jí koupim slovník spisovný češtiny.... :D


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page