top of page

Polská diskotéka

Je to tak, po necelých třech měsících jsem zašla na polskou diskotéku. Původní plán byl sice jít jentak ven s kamarádkou z autobusu, ale trochu se to zvrhlo...

V Polsku se pije ČESKÝ PIVO, ale ne čepovaný, takže na stole v hospodě můžete vidět tisíc flašek od Gambrinusu, Kozla, Plzně apod... a teda je fakt, že v jedný hospodě jsem viděla i čepovaný. Myslím, že to byl Braník a ještě něco co jsem nikdy neviděla :D Všechno je to o mnoho dražší než normálně, ale všichni to chlemtaj. Je to známka prestiže. Dokonce jsem se dozvěděla, že někteří lidé jsou ČECHOFILOVÉ - jakože fakt, i přestože všichni, kteří se vydali do Prahy, byli okradeni taxikáři a směnárnami, tak nás prostě milujou Milujou nás fakt hodně a tak nějak tuší, že nám sou uplně uprdele. A tak jsem jim včera řekla, že za to může Slovensko, že se o něj musíme starat a že jim krade naší lásku, tak a problém je vyřešen...

No a když si nedáte český pivo, musíte si dát něco čepovanýho s brčkem (!!!) a se sokiem (sirupem), kterej je nejčastěji malinovej, ale příchutí je nekonečno, třeba i mohito příchuť :D :D

I přesto, že pivo zásadně nepiju, byla jsem ochotná podstoupit tohle menší zlo se sokem a bylo to docela ok, protože to bylo sladký a dobrý.

Byli jsme v hospodě, která se nachází v jedný takový klubový ulici ve Štětíně - říká se tomu Deptak a byla to ulice kde prý kdysi byla legální marjánka, ale pak to prej zase zakázali, protože gangy spolu začali válčit a podobně, což chápu protože tady stačí jít k někomu domu na párty a hned se to tam sepere (to se opravdu stalo když jsem šla poprvé ven).

Ta hospoda měla několik místností a na stěnách byli starý věci. V první byly třeba desky a gramofony daný na stenu jako kdyby to byla tapeta, pak to pokračovaalo přes filmy a foťáky až do počítačů - hrozně hustý, myslim. Fakt cool. Sorry, že nemam fotku ale někdy to udělám. No a potom se přidali nějaký další lidi a vydali jsme se da to disko, čekala jsem něco jako tohle, protože údajně měli být všechny drinky a pivo za jeden zloty (cca6korun) což by v Čechách dalo prostor pro ty nejlubší pochybnosti.

Vstup jsme měli zadarmo a hned jsme si šli pro pivo (to bylo třetí a už jsem to nemohla nějak natlačit, bublinky začali brát za svý a navíc to bylo bez soku a z flasky, bližší přátelé ví, že nemám levé ruce, ale jsem levá celá, takže totální neschopnost se vůbec napít z tý flašky bez toho abych pokaždý neulila trochu piva na svý "sexy tričinko"), který jsem ještě ke všemu okamžitě někde zapomněla a pak bylo až moc nebezpečný se k němu vrátit.

Rozhlížela jsem se po diskotéce a nemůžu to moc srovnávat, byla jsem na pár ulepenejch diskotékách v Praze a ještě ke všemu před tisícovkou let. PMko - totální propad, Karlovky no tak tam je to nejulepenější, pak v Nebi a to si moc nepamatuju ale rozhodne žádná sláva... No a to je asi všechno, každopádně tahle diskoška vypadala pěkně, moderně čistě: nebyla ulepená. Docela se mi zdálo, že tam byli designový dekorace, bílý prvky... pokusim se najit nejakou fotku, ale důležitýje, že to tam nebylo ulepený a lidi nevypadali jako z odkazu výše, tak nějak to mělo úroveň, takže bych se ani nestyděla říct, že jsem byla na diskotéce. Samozřejmě tam bylo pár kroutících se tragédů, ale zdaleka to nebyly takový vopatlaný modní pekla nebo bičinky oblečený ze Sapy, to tam prostě nebylo. Možná jo, ale rozhodně v unositelný míře, a nebo mě ty dvě a půl piva nějak ... ne určitě ne.

Tak to je jedna z mála fotek na fb, na který je alespoň trochu vidět co je za lidma, jak to tam teda vypadá. No a furt jen posloucham, že Poláci jsou zaostalí kreténi co jsou tak pobožný, že neví co je sex, nemaj silnice a kradou (jo chtěli mě sice zabít když jsem měla šátek na hlavě a taky se furt perou), ale na baru si nějací týpci objednávali alkohol a hrozně dlouho si tam povídali, ten pult byl plnej panáků, kterých si nickdo nevšímal, my jsme šli na cígo a pak k jinýmu baru a zase na cígo a zpět tam a ty stejný panáci tam byli a ti týpci si furt povídali a lidi si tam normálně objednávali a nikoho nenapadlo si to ukradnout, kdežto v barech co já znám by to takhle bez ladu a skladu vydrželo asi minutu... A na záchodě meli reklamu na bezpečnej sex s reklamou na hotel kam můžeš jít když party preženeš a nemůžeš jít domů :D To se mi líbilo...

Ta party mě nadchla akorát kamarádka řekla, že tohle je naprd klub a že příště pujdem jinam, protože jsou lepší místa než tahle díra...ok.

YOO BITCH

No a příští středu jsem pozvaná na Ladies night, kde budou mít holky drinky zdarma a chlapy tam nebudou moci před půlnocí, je jasný za jakým účelem tahle party je, ale budu to brát jako takovej social experiment :)

Jo a pak jsem teda šla domů, protože oldchoolky mě přestali bavit, bublinky v břiše se proshakovali dostatečně na to aby mi nebylo dobře a tak jsem se naprosto střízlivá odebrala domů s dobrým pocitem, že někde se přecejen dá jít na DISKO.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page