top of page

Sad boys, Sad girls a všude smrt

Opět se toho stalo v jednom dni hrozně moc a já to stejně píšu pozdě. Včera vyšli dva klipy a objevila se informace, že přijede švédskej bůh postinternetu Young Lean od kterýho teďkon všichni kopírujou tenhle podivnej styl.

Začnu klipem od Grimes, který vyšel včera a je nejlepší, moc krásnej a nejlepší a moc krásnej a super.

Super je naprosto všechno, pohyby, make up, kostýmy, koncept, střih, kamera, efekty: VŠECHNO. Jen mi vadí, že občas jsou tam záběry nesynchronizovaný s tim co se právě děje, jakože Grimes zpívá a pusa se jí hejbe jinak, ale v tomhle případě bych to brala spíš jako záměrně k nějakýmu navození chaosu či co, jako chybu to v tomhle veldíle akceptovat prostě nemůžu.

Píseň je taky skvělá akorát občas když to poslouchám jen tak bez obrazu, přijde mi jako kdybych si pustila nějakou asijskou hračku, ale to nevadí, je to prostě Grimes a její skřeky prostě chceš ať to zní jak chce. Krásný barevný a dokonalý. Jeden z jejích nejlepších klipů, musím se přiznat, že ten její předposlední mne vůbec nezaujal a proto chápu, že nkteří kdo G. neznají ji za tohle pěkně odsoudili...

Ale POZOR! Pak přijde krvavá party a vy umřete...

Vaší smrtí to ale nekončí, kdyby to co se děje v klipech byla pravda, tolik by mi to nevadilo, protože v tom dalším se dostane do nebíčka Diplo a tam bychom se potkali. Akorát, že to co je v klipu naštětí realita není a tak můžeme jen sledovat to jak Diplo Jezdí s jednou blonďatou frajerkou co má super hlas na motorce a moc se milujou. Celý je to hrozně filmový, takže vidíme lásku a smutek, krásu a pohřeb... Pohřeb, kde je spousta kytek a všichni jeho motorkářský kámoši, Major Lazer a tak a to jak se to vlastně stalo se dozvíme až uplně na konci ... (i když je to celou dobu jasný a navíc to ani trochu nevypadá doopravdy)

Všechno by to bylo moc krásný akorát Diplo vypadá fakt dině a ne vcelku pěkně jako vždycky. I když to by nevadilo hroznej je ten střih. Prostě mě ten klip hrozně ruší. Ten song je celkem pomale plynoucí a takovej uvolněnej, příběh toho klipu je takovej smutnej roadtrip + láska/smrt (=klišé ale krásný). přijde mi, že to stříhal někdo na drogách nebo hyperaktivní, protože je tam spousta krátkejch, doslova rušivejch záběrů, který si nejdou prohlídnout. Je to podle mě celý tak jako na oko, kromě krátkech a nesmyslnejch záběrů jsou taky některý nedokončený. Záběr na Diplovu svalnatou ruku OK, ale neříkejte mi, že když kamera přechází k obličeji, tak je střih vhodnej a teď je to uplně jedno, kdo tam ten xicht zrovna má, prostě je to chyba. A takových je tam spousta.

No posuďte sami:

No a poslední novinka je, že v dubnu do Prahy přijede Young Lean. O jeho stylu a oněm jste mohli číst dříve už zde. Nikdy jsem ho moc nemusela, ale ta show mě láka, ráda na něj pujdu a vy běžte taky pokud chcete cejtít tu novou fresh vlnu, novou generaci. Ale trochu mně štve, že na facebooku hned všichni začli psát jestli se objeví i ten pseudoshit YZO. YZO YZO YZO....ouk :( ssad

sad girl

A po vší tý smrti, neštěstí a smutku se s vámi ještě podělím co přišlo za supr věci ve dnech minulých.

Za zmínku stojí tenhle klip a píseň, klikla jsem na to uplně náhodou a jrozně mě to baví.

Další, trochu starší je super věcička od Azelie Banks, která někdy překvapí a někdy zase zklame, ale tenhle klip je super a píseň je super a hlavně má TIALS hadry (o médě v hudběasi bude další článej, je to hrozně důležitý).

Je to super i když uzž to vyšlo před měsícem ;)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page