top of page

Neumřeli jsme... MØ

...ale já vím, je to necelých 5 měsíců od posledního článku a ano STYDÍM SE A OMLOUVÁM :(

Léto a festivalová sezóna je za námi a ani jedna zmínka od Smetu. Ani jedna zmínka i když jsme opět byly všude. Bude to znít jako každá jiná výmluva (a ona je), ale prostě nebyl čas, hlavně spousta práce... Co je ovšem opravdu smutná věc je to, že po množství koncerů a festivalů, které jsem zažila už mi tohle léto prostě nepřišlo nijak výjímečné, ale asi bych stejně měla udělat nějaké vzpomínkové ohlédnutí, ono to zas taková nuda nebyla.

No a proč jsem se rozhodla vrátit? Za tu dobu se toho v hudbě stalo strašně moc.

Sednout si a začít psát mě donutila nová písnička od MØ, kterou má zase opět s Diplem, proč ne. Je dobrý, že jsou i spolupráce, které netrvají jen jednu písničku (ten debil feat. co se sere všude a nikdo ho nikdy neviděl) jenom proto aby se nachytalo co nejvíc prachů. Oba je mám ráda a moc chci zjistit co za tím ještě kromě prachů stojí ;) Karen je prostě šťastná holka. A budu jí mít ráda dál i když se "zaprodala". Je dál svá a jako jedna z mála mě dokázala na koncertě rozbulet jako malý děcko, prostě jí asi miluju. (Jo a pak brečela ona)

Všichni tvrdí jak měli MØ rádi ještě před tím, než natočila Lean on s Major Lazer, ale ten kdo ji opravdu měl rád předtím je moje kamarádkla Denisa, která někdy před třemi lety postla na fb tenhle song, mělo to jen pár tisícovek shlédnutí a mě se to zdálo hrozně divný...

Za nějakou dobu po tom přišla hitovka Waste of time a už to jelo, pak nechybělo k první písničce s Diplem a totální láska byla na světě. A nemusím vysvětlovat proč, takhle holka je vysvětlením sama o sobě...

Pak tedy přišla hitovka v podobě Lean on, kterou zná uplně každý. Nemůže mě to štvát, prostě ta písnička je tak dobrá, že se prostě musí líbit každýmu. Obhajuju si to taky tím, že dobře znám tvornu ML a MØ a tím by se dalo říct, že vybočuju ze stádečka milovníků tohodle hitu hahaha... :D

No a včera vyšla tahle novinka, slyšela jsem ji zatím jednou a řekla bych, že summer hit to asi nebude, ale je to super.

Určitě natočí klip, na kterej se už teď teším...

Jo a díky Matouši, už to nesleduju tak často, takže bych si toho asi nevšimla a nenapsala tohle...


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page